Autor: Ž. Bogosavljević

Novi Sad
28.05.2018.
19:45 > 20:40
Druženje Limanaca, koji su diskutovali o urbanističkom planu koji predviđa izgradnju nekoliko garaža u ovom delu grada, čemu se oni protive, održano je na uglu Narodnog fronta i Balzakove, u ponedeljak popodne.
  • mik

    02.06.2018 18:37
    gagi na sunce pola sata kod futoške da staneš pa onda pričaj da ti drvo ne treba
  • gagi

    02.06.2018 13:06
    mislite da ste važni ?
    Ko nije tražio mesto za parkiranje i ko nema auto može da zabranjuje izgradnju garaže. Izgovori o zelenilu, ekologiji i ljudskim pravima Vas možda čini važnim i možda garaže neće biti. Ako garaže ne bude bilo novosađaniće imati problem sa parkiranjem kao i sad. Ako se garaža napravi biće makar stanovnicima Limana lakše.
  • Cica_NS

    02.06.2018 11:56
    @Miroslav
    Eto, ja sam s Telepa dosla da potpisem. I ne smatram da je to problem Limanaca, to je problem svih nas.
    Kamo srece da su to i Telepcani radili, sad ne bismo umirali na usijanom betonu i molili za bilo kakvo parce zelenog.
  • eh

    01.06.2018 20:40
    bravo limanci, organizujte se!!!
  • Liman3

    01.06.2018 13:03
    ?????
    Koliko glup može neko biti da potpiše blanko, da ne zna šta, da je u " fascikli" ...Pa vas kao da su štancovali u SNS a očigledno jesu.
    Prestanite da obmanjujete ljude, ako ste vi glupi , ostali nisu i jako dobro su znali šta potpisuju jer im je IQ veći od broja cipela za razliku od vas botova.
    Garaže su pranje love i pranje sopstvenih promašaja u planiranju
    Evo test za budale : ako imas 100 mesta a praviš 120,kopaš podrum,pomeraš inatalacije,toplovod,kanalizaciju,pokidaš sve živo okolo,uračunač idealan koef.iskorišćenja,smanjiš mesta za vatrogasna kola,invalide, pristupe ulaze i izlaze .. od 120 dobijaš 93 mesta ( 40 u podrumu i 40 na uslijanom limenom krovu, prizemlje ćeš prodati) a sada ih imaš 100 sa sve hladovinom od 25 stabala starijih od poslednje 3 vlasti!
    Stvarno,koliko glup možeš da budeš??

  • @sivi dom

    01.06.2018 09:25
    Prijatelju ocigledno nisi bio na skupljanju potpisa. Stojim iza onog sto sam rekao. Moji drugari su bili sa n.naselja i sa detelinare da daju podrsku i da se solidarisu.
    Da, bile su fascikle i takvi papiri. Mi cemo sledeci put insistirati da sve bude transparentno, kad vec zelimo da damo podrsku.
  • sivi dom

    01.06.2018 08:41
    @miroslav

    prica za male bebe...ljudi koji stoje i koji se okupljaju ne dolaze iz drugih gradova,vec su tu komsije....i kakvi blanko papiri i fascikle...

    evo ja sam cuo da ti malo busis temu....

    ali...

    mislim da sam ti rekao da necemo stati!
  • miroslav

    31.05.2018 14:50
    I da, ljudi su neznajuci davali potpise na blanko papirima.
    ja sam svoj potpis dao na papiru gde je stojalo gore da je u pitanju peticija, ali deo ljudi koje licno poznajem je iz neznanja davala potpis na brzinu u masi.
    Posle se povela prica o mogucoj zloupotrebi.
    Nadam se da ce sve proci kako treba i da sakupljaci peticije imaju casne namere.
  • ...nemanja

    31.05.2018 14:46

    skupljani su potpisi na papirima u fasciklama. Moglo je da pise i da je za peticiju, ali posle da se prepravi i da se potpisi iskoriste u druge svrhe.
  • Nemanja

    31.05.2018 10:23
    @Miroslav

    Jesi ti retardiran pa ne znaš da li si dao potpis na blanko papiru? Jel ti se to inače redovno dešava u životu?
  • Miroslav

    31.05.2018 07:27
    Ako je istina ono sto se prica, da smo davali potpise na blanko papirima i da ce isti biti iskorisceni za registrovanje odredjenih stranaka i pokreta, svaka vam cast!
  • Duribaba

    30.05.2018 22:32
    Nas Milos se nadurio ko dete :))))
  • Roditelj

    30.05.2018 10:57
    sve pratim
    Prošle godine DJB imao tribinu o problemima roditelja dece predškolskog uzrasta i neodgovarajućem broju mesta i subvencija. Bile radnice PU "Radosno detinjstvo" ,bile vlasnice privatnih vrtića. Nas roditelja bilo svega desetak. Gde ste bili? Ne zanima vas, nemojte sad da se žalite.
  • Građanin

    30.05.2018 09:31
    Planiranje
    Vrtić jeste planom predviđen 1999. godine... ali je za vlasti DS-LSV doneta odluka da se podignu spratovi na postojećim ustanovama na L1 i L2. Građani su u međuvremenu tražili da se plan izmeni u smislu da se park i igralište za decu očuvaju... sada vlast želi na silu izgradnju vrtića gde mu mesto nije. Inače je svako jutro saobraćajni kolaps ispred svakog vrtića, sada treba nazidati još jedan, da se putuje iz Rumenke do njega. Vreme je za veliko čišćenje!
  • m

    30.05.2018 01:30
    Cekajte, aktuelni gradonačelnik je izjavio da je po planu urbanizma predviđen vrtić od 1999 godine? Jel' to on pokušava da se zeza ili je ozbiljan?? On izlazi u javnost sa tim argumentima?? 20 godina se ništa nije radilo, ni prethodna ni ova vlast i on se time hvali??? Jezivo je koliko su svi koji su vodili ovu državu slični!
  • @Prle

    29.05.2018 21:29
    Tako je, ako ti ne odgovara Liman kakav je sad, prodaj stan pa u okolinu, od volje vam.

    Eno mozes da se preselis u Pupinovu palatu, tamo ima i parking-garaza a moze i vrtic da se uglavi tamo u dvoristu na onom slobodnom travnjaku
  • Prle

    29.05.2018 20:21
    0
    Ma ovo je glupost vec su se propali politicari Uvalili jer traze podrsku za sebe a na kraju krajeva nije to vase privatno vec drzavno i Cao a ako vam ne odgovara grad a vi prodajte stanove pa u okolinu od volje vam svima!
  • @Dragan

    29.05.2018 13:54
    Vrtica na Limanima IMA i vise nego dovoljno za decu sa Limana (i blize okoline).
    Nema mesta za decu sa Detelinare i Salajke i Podbare koja dolaze u vrtice na Limanima jer nemaju DOVOLJNO (ili uopste) vrtica u svom kraju...
  • Dragan

    29.05.2018 13:07
    @cuclica

    Ja se nisam podsmevao, ozbiljno sam pitao. Vrtića svakako nema dovoljno, pošto više od 3 deteta konkurišu na jedno mesto u postojećim vrtićima. Sve i da to zanemarimo, i dalje nije jasno kako ne smeta zgrada poreske uprave, koja je realno višestruko veći problem u smislu saobraćajnog opterećenja, a pri tom je i ona planirana na zelenoj površini. Umeju li botovi da odgovore ili samo da stiskaju palac dole? Jesu li uopšte pročitali plan koji "kritikuju"? Kako da ih neko onda shvati ozbiljno? Vi ste problem. Vi! A ne oni.
  • cuclica

    29.05.2018 11:48
    Smeta nam vrtic (za one koji se podsmevaju) jer Limanima ne treba jos jedan vrtic, ima ih dovoljno! Aman vise!
  • Saladin

    29.05.2018 10:36
    Svi protesti koje ovih dana organizuju građani u Nišu, Novom Sadu, Požegi, ... izbacili su na površinu jedan detalj. Kad god im se ozbiljno pokažu zubi, vlast se povlači nemuštim obrazloženjima, odlaganjima odluka i sl. Dobar znak?
  • LIMANI

    29.05.2018 10:13
    ZAKON ?
    @@@@@LIMANAC
    SIPAK ZA GRAD

    Postovani Limanac,spominjete ZAKON ?!

    Molim Vas pokusajte da napisete na papiru najmanje 10 stvari koje je ova vlast uradila protivzakonito....i nikom nista.
    Zakonse u ovoj zemlji ne postuje jer da se postuje mnogi bi bili iza resetaka.
    Cenim napore koje cinite ali zakon nije stvar koja ce ih zaustaviti.
  • PERICA ###

    29.05.2018 09:26
    Garaža ispod BULEVARA.
    Da,kada budu Raskopavali Bulevar za "PODZEMNI"Ulaz i Izlaz u PROMENADU!?
    Mogu malo više da ga Raskopaju i izgrade Parkinge!?
    Samo ne znam,ko je Prodao i deo Bulevara!?
    pITAM SE pITAM!?
  • NS67

    29.05.2018 09:08
    pa,GRDJANI Novoga Sada,
    U,DRUŽITE se
    kraj SVOJIH MESNIH ZAJEDNICA!
    Pa,kažite onima u MZ.Šta Želite za Svoje Pare
    da se gradi u Vašem Kraju!
    A,NAROČITO ODBORNICIMA!
    Koji samo što nisu Plak dok nisu Dobili Vašu Podršku!

  • Liman-ac

    29.05.2018 08:54
    @Da li je moguce?!
    Ne reaguju ljudi, reaguju Limanci.
    Da se vidi gde su imali najmanje glasova ako izuzmemo one koje su pokrali.
  • Hm

    29.05.2018 08:32
    Limanc bi mogli da se ujedine za mnoge druge ideje. Samo kažem.
  • Gradjanka

    29.05.2018 08:19
    Mozda postoji bolje resenje
    Neupucena, ali sam sigurna da ako ljudi kazu da postoji bolje resenje, verovatno tipa podzemnih garaza, onda moze i da se resi problem parkinga i da se ocuva kvalitet zivota i izgled limana koji su jedni od lepsih delova grada.... Ustvari, meni je fascinatno da se na limanu gradi 8 garaza, a da na Novoj Detelinari i Grabvici ljudi na ceku parkiraju automobile i grade se zgrade po 30 stanova sa 5 parking mesta, ali je Liman iz nekog razloga goruce pitanje... Mogu taman lepo jedan od besmislenih trznih centara neposredno pored Spensa da pretvore u garazu, jedan se i onako gradi na mestu na kom je bio jedan od retkih besplatnih parkinga u gradu
  • nista ne razumem

    29.05.2018 07:28
    Nista ne razumem, pa vecina je glasala da tako bude, a sada im ne odgovara... ili mozda nisu razumeli koga biraju?
  • Dragan

    29.05.2018 07:04
    "Da li je moguce?!
    Vid vid...ljudi reaguju na nesto?!"

    Da. Od svih sramota kojima nas izlažu, od pokradenih penzija, uskraćivanja sredstava za bebe, neustavnih zakona... našli smo da protestvujemo zbog toga što - će umesto parkinga biti izgrađen spratni parking. Nije li vam tu nešto čudno? U tom istom planu smeta "nam" vrtić, a ne smeta nam zgrada poreske uprave. Nije li vam tu nešto čudno?
  • mile

    29.05.2018 06:42
    Pa gde ce parkirati posetioci promenade ako ne bude ti garaza.
  • Broj 1

    29.05.2018 05:44
    Par napomena
    Kao prvo, veliki pozdrav i divljenje za bivse komsije!
    Kao drugo, znajte da ste ustali protiv korumpirane, klijentelisticke i beskrupulozne vlasti koja ne bira sredstva. Izjave gradonacelnika to najbolje potvrdjuju.
    Pokusace da vas podele i demonizuju, izvrtace sve sto kazete.
    Znajte da ce svi koji se pojave na fotografijama biti izlozeni bezobzirnoj osveti svih nivoa vlasti. Ako radite u javnom sektoru, pazite se, namestice vam nesto da vas otpuste; ako primate nesto od drzave, to ce kasniti bez objasnjenja; ako ste privatnik, ocekujte nenajavljene kontrole; ako dugujete, ocekujte fenderase. Hapsenja bez razloga takodje nisu iskljucena; to je vec ucinjeno u slucaju organizatorke protesta protiv otimanja niskog aerodroma.
    Neprekodno pljuvanje od strane botova ce biti svakodnevna pojava, ali to je srpska svakodnevica.
    To su nacini borbe izopacenog drzavnog aparata da ocuva apsolutnu vlast.
    Drzite se i izdrzite!
  • Liman I

    29.05.2018 00:21
    Gde se potpisuje peticija, osim one na internetu?
  • Bilja

    29.05.2018 00:02
    Solidarnost!
    ...je kada podržiš komšiju! Vrednost koja je gotovo zaboravljena u našem društvu!
  • Балакаха

    28.05.2018 23:47
    @Miki
    Мики, истине ради поуздано знам да је пројектант те фонтане архитекта Жупански те да је фонтану наручио, одабрао и финасирао ЗИГ а да је Весна Просеница била против такве фонтане, али је ЗИГор био моћнији.
  • Limanac

    28.05.2018 23:30
    Dušan
    Dušane gde će ti duša zapitaš li se ?
  • sivi dom

    28.05.2018 23:06
    @Dusan

    Kako ne razumes sta se valja iza brega.

    Dao si odlicno pitanje a siguran sam da znas i odgovor....samo misli,jasno je kao dan
  • Limanac

    28.05.2018 22:57
    U redu. Vreme je da i mi koji želimo parking pišemo peticiju.
  • Miki

    28.05.2018 22:35
    Na fotografiji br. 4 vidim Vesnu Prosenicu, "idejnog tvorca" one sramote od fontane u Katoličkoj porti. Čime ona nije zadovoljna?
  • Liman 2

    28.05.2018 22:34
    @Dušan
    Bravo Dusane, upravo o ovome smo pricali.
  • Kokakole

    28.05.2018 22:27
    Ti isti građani sa Sajlova već decenijam glasalju za iste. Sada su im ti njihovi došli i opet ništa. Ne znam o kome više govori to. O ovima što glasaju ili ovima što su izglasani.
    Inače, ove babe i dede su strani špijuni koje je obučavala CIA, finansirao soroš, a blagosiljao Vatikan.
    Koliko god ovo bilo debilno, ne bi me začudilo da bude zvaničan odgovor na ovaj protest.
  • !

    28.05.2018 22:09
    Da li je moguce?!
    Vid vid...ljudi reaguju na nesto?!
  • Titikaka

    28.05.2018 21:46
    dragi sugradjani
    Nemojmo vise biti fini!
  • Torta

    28.05.2018 21:44
    Da li neko zna gde se objavljuje mesto i vreme sednice komisije za planove? Hvala.
  • Limanac

    28.05.2018 20:52
    Šipak za Grad!
    KO ima pravo da narušava jednom definisani i iskorišteni prostor, arhitektonski i urbanistički?
    Grad je samo vlasnik zemlje, ali nema prava da narušava život Korisnicima, bez njihove saglasnosti. Zakon mu to ne dozvoljava.
    Urbanizam je samo javna služba koja postupa po zahtevima i predlozima.
    Ne može donositi nikakve pravosnažne odluke, samo korisne predloge i rešenja.
    - Izrazio bih se jednostavno, srpski... Treba im j****i ma*er!
    Narušavanje životne okoline se može međunarodno goniti.
    Treba da imenuju fizička lica koja su kriva za organizovanje ovog zločina po okolinu i građane.
  • Nsnn

    28.05.2018 20:50
    Mene samo nije jasno, na limanu, sem oko NiS-a uglavnom kolko tolko ima mesta, jedino gde mislim da bi trebala garaza od predlozenih je studentski grad, sa druge strane, u centru gde parkinga nema ni u pismu, niko ni ne spominje vise garazu da pravi negde
  • bananarama

    28.05.2018 20:50
    A vole ti Limanci da kolima svaki dan dolaze u centar grada pa da se po pola sata vrte u krug psujući zašto nema mesta za parkiranje. Prepuni su ideja kako bi pola centra porušili i sazidali desetak garaža a da pri tome u svom komšiluku ne žele ni jednu garažu. Liman I i II su praktično širi centar grada i do istog se stiže za desetak minuta laganog hoda. Liman III i IV su nešto malo udaljeniji pa se u centar stiže za dvadesetak minuta laganog hoda, za desetak minuta busom ili biciklom. Ali ne, mora se kolima pa da se uglavi negde kod glavne pošte, kod Dunavskog parka ili kod Arene na bulevaru Mihajla Pupina.
  • Dušan

    28.05.2018 20:37
    Vrtić na Sajlovo
    Ne razumem gradonačelnika zašto forsira vrtić na Limanu 2 kada građani naselja Sajlovo godinama mole za vrtić koji je više nego neophodan, takođe i zašto osam garaža da plaćamo ako ljudi koji tamo stanuju ne žele garaže, ne znam ko je ovde lud
  • Ponosan

    28.05.2018 20:35
    Sugradjanin
    Svaka vam cast ljudi!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna